Φυσικοθεραπείες & Τενοντίτιδα Αχίλλειου

fysikotherapeia-tenontitida-axilleiou fysikotherapeiatenontitida axilleiou 242x300Η τενοντίτιδα αυτή οφείλεται σε υπέρχρηση του Αχίλλειου τένοντα. Αφορά το τμήμα του ιστού που συνδέει τους μύες της γάμπας στο πίσω μέρος της κνήμης με το οστούν της πτέρνας.

Η τενοντίτιδα του Αχίλλειου εμφανίζεται πιο συχνά σε δρομείς που έχουν αυξήσει ξαφνικά την ένταση ή τη διάρκεια των διαδρομών τους. Είναι επίσης κοινή σε μεσήλικες που αθλούνται, στο τένις ή στο μπάσκετ μόνο τα Σαββατοκύριακα.

Ο πόνος που σχετίζεται με την τενοντίτιδα του Αχιλλείου, συνήθως ξεκινά ως ένα ήπιο σύμπτωμα στο πίσω μέρος του ποδιού ή πάνω από την πτέρνα μετά από τρέξιμο ή άλλη αθλητική δραστηριότητα. Επεισόδια ακόμη πιο έντονου πόνου μπορούν να συμβούν μετά από παρατεταμένη και έντονη άσκηση, πχ σε σπριντ. Μπορεί επίσης να αισθανθείτε ευαισθησία τοπικά ή δυσκαμψία, ειδικά το πρωί, τα οποία συνήθως βελτιώνονται με ήπια δραστηριότητα.

Η τενοντίτιδα του Αχιλλείου προκαλείται από επαναλαμβανόμενες κινήσεις της γαστροκνημίας ή έντονη καταπόνηση του Αχίλλειου τένοντα. Η δομή του Αχίλλειου τένοντα εξασθενεί με την ηλικία, γεγονός που τον κάνει πιο επιρρεπή σε τραυματισμούς.

Η τενοντίτιδα αυτή ανταποκρίνεται συνήθως καλά με συμπτωματικά μέτρα. (παυσίπονα, πάγος, αλοιφές, διατάσεις). Σε περίπτωση που τα συμπτώματα είναι σοβαρά ή επιμένουν, ο γιατρός σας μπορεί να προτείνει άλλες επιλογές θεραπείας.

Αν τα παυσίπονα δεν έχουν δράση, ο γιατρός σας μπορεί να συνταγογραφήσει  Μη Στεροειδή Αντιφλεγμονώδη Φάρμακα για τη μείωση της φλεγμονής και την ανακούφιση από τον πόνο.

Θεραπευτικές επιλογές: Ασκήσεις. Υπάρχουν συγκεκριμένες ασκήσεις διάτασης και ενδυνάμωσης για την προώθηση της επούλωσης και της ενίσχυσης του Αχίλλειου τένοντα και των υποστηρικτικών δομών του.

4.5/5 (2 Reviews)