Eξοπλισμός Εργαστηρίου Φυσικοθεραπείας

fysikotherapeies-hilterapia-athens fysikotherapeies hilterapia athens 720x620

196x300

Επιστημονικό δυναμικό.

Ένα Εργαστήριο Φυσικοθεραπείας, θα πρέπει να διαθέτει επιστημονικό προσωπικό, που να έχει ένα εύρος φάσματος ειδικοτήτων/εξιδεικεύσεων , που να καλύπτει τους στόχους του. Τέτοιες εξιδεικεύσεις αφορούν πρώτιστα την χειροπρακτική, (Mc Kenzie  – PNF – manual therapy, Maitland – Λεμφική μάλαξη)  , Ειδικές Τεχνικές ανά σημείο-στόχο ( back school – Τεχνικές για Κύφωση, Σκολίωση, Λόρδωση ) – Φυσικοθεραπεία & Ψυχική υγεία , Kinesio Tape, Clinical Pilates, ηλεκτροβελονισμός κ.ά. Ο συνδυασμός ειδικοτήτων μέσα στο ίδιο Εργαστήριο, με τη παρουσία των κατάλληλων υλικών-μέσων, μπορεί να δώσει πολύ αξιόπιστα θεραπευτικά αποτελέσματα.

Υλικά &  Μέσα

Εννοούμε, όλο εκείνο τον υλικοτεχνικό εξοπλισμό που δίνει ότι καινοτόμο και επίκαιρο μέσο στην αντιμετώπιση του πάσχοντος.

Αυτά μπορεί νά είναι :

1.HILTERAPIA

LASER HILTERAPIA (ΟΠΤΙΚΗΣ ΙΝΑΣ ΥΨΗΛΗΣ ΙΣΧΥΟΣ). Με την χρήση του laser υψηλής ισχύος (HILT) επιτυγχάνεται μια πρωτοποριακή θεραπεία λέιζερ που δημιουργήθηκε και αναπτύχθηκε στην Ιταλία, αλλά έχει ήδη αναγνωριστεί από τον Οργανισμό Τροφίμων και Φαρμάκων των Ηνωμένων Πολιτειών, την FDA (Food and Drug Administration). Πρόκειται για ένα YAG παλμικό λέιζερ Νεοδμίου που εκπέμπει φως με μήκη κύματος στην περιοχή του υπέρυθρου (1064 nm) και που διαφοροποιείται από τα συνήθη λέιζερ λόγω της ικανότητάς του να δρα σε βάθος.

Συμβάλει στην αποκατάσταση επώδυνων παθολογικών καταστάσεων που σχετίζονται με μύες ,τένοντες και συνδέσμους. Η ενέργεια του παλμού HILT χτυπά το συνολικό όγκο του υπό θεραπεία ιστού παράγοντας τρεις δράσεις την ίδια στιγμή!

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο πόνος να εξαφανίζεται και να αποκαθίσταται η κινητικότητα άμεσα από την πρώτη κιόλας συνεδρία

fysikotherapeies hilterapia athens 300x300

Μπορεί να θεραπεύσει πλήθος επώδυνων παθολογικών καταστάσεων όπως:
  • Οσφυαλγία (low back pain) Αυχεναλγία (cervical syndrome)
  • Τενοντίτιδες (tendonitis)
  • Τενοντοελυτρίτιδες (De Quervain)
  • Λεμφoιδήματα (Lymphoedema)
  • Ραχιαλγία (Back pain)
  • Trigger point’s therapy (Επώδυνα Μυοπεριτοναικα Σημεία)
  • Επικονδυλίτιδα αγκώνα (tennis elbow)
  • Περιαρθρίτιδa(periarthritis)
  • Καρπιαίος Σωλήνας (Carpal tunnel syndrome)
  • Εκφυλιστικές χονδροπάθειες (Chondromalacia)
  • Διαστρέμματα (Sprains)
  • Μετατραυματικά οιδήματα

2. Tecar

Η ενέργεια Tecar είναι ένα ρεύμα υψηλής συχνότητας που κυμαίνεται μεταξύ 300 kHz και 1 MHz. Επιταχύνει τη «φυσική αναγέννηση» του οργανικού ιστού. Η χαμηλή ένταση σημαίνει ότι η ενέργεια είναι εντελώς μη επεμβατική και 100% φυσική για το ανθρώπινο σώμα.Μελέτες που διεξήχθησαν τα τελευταία τριάντα χρόνια έχουν δείξει ότι τα θεραπευτικά της αποτελέσματα διεγείρουν φυσικά την αναγέννηση των ιστών και μειώνουν τον πόνο.

Τα βασικά οφέλη του Tecar είναι:

1. Επιταχύνει τη μείωση του πόνου σε σύγκριση με άλλες ηλεκτροθεραπείες
  2. Επιταχύνει τους φυσικούς θεραπευτικούς μηχανισμούς του σώματος, μειώνοντας έτσι τον χρόνο αποκατάστασης

Το Tecar είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για ανακούφιση από τον πόνο και αντιφλεγμονώδη. Χρησιμοποιείται για τη θεραπεία οξέων ή χρόνιων παθήσεων στους μύες και τις αρθρώσεις. Η τεχνολογία συμβάλλει στη διάσπαση του φαύλου κύκλου πόνου / φλεγμονής / δυσκαμψίας, αποστράγγισης υγρών, βελτιώσεων στην κινητικότητα των αρθρώσεων και βελτίωση της διαδικασίας επούλωσης. Μείωση του χρόνου αποκατάστασης, επιτάχυνση της επιστροφής στις κανονικές δραστηριότητες.

tecar physiotherapy

Που εφαρμόζεται;
  • Τενοντίτιδες
  • Αρθρίτιδες
  • Μυϊκές θλάσεις
  • Διαστρέμματα
  • Οσφυαλγία/αυχεναλγία
  • Οιδήματα
  • Μυϊκούς σπασμούς
  • Φλεγμονές

3. ΜΑΓΝΗΤΟΘΕΡΑΠΕΙΑ

Η Μαγνητοθεραπεία είναι μία από τις πιο σύγχρονες θεραπευτικές μεθόδους, η οποία χρησιμοποιεί τις ιδιότητες του μαγνητικού πεδίου που παράγεται τεχνητά με τον μαγνήτη. Ένα μαγνητικό πεδίο, σε αντίθεση με το ηλεκτρικό πεδίο, μπορεί να διασχίσει όλους τους ιστούς του οργανισμού. Η Μαγνητοθεραπεία επιτυγχάνει απελευθέρωση ενδορφινών, συμβάλλοντας στη μείωση του πόνου. Οι ενδορφίνες είναι μικρές αλυσίδες πρωτεϊνών (νευροπεπτίδια) που παράγονται στην υπόφυση και τον υποθάλαμο του εγκεφάλου, απελευθερώνονται μέσω του νωτιαίου μυελού και διοχετεύονται στην κυκλοφορία του αίματος.

Ενδείξεις.

1. ΟΣΤΕΟΠΟΡΩΣΗ
2. ΚΑΤΑΓΜΑΤΑ
magnitotherapeia physikotherapeia3. ΑΡΘΡΙΤΙΔΕΣ
4. ΟΣΦΥΑΛΓΙΑ

5. ΑΥΧΕΝΙΚΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ
6. ΠΕΡΙΑΡΘΡΙΤΙΔΑ ΩΜΟΥ
7. ΤΕΝΟΝΤΙΤΙΔΕΣ
8. ΔΙΑΣΤΡΕΜΜΑΤΑ
9. ΕΠΙΚΟΝΔΥΑΙΤΙΔΑ
10. ΚΕΦΑΛΑΛΓΙΕΣ ΤΑΣΕΩΣ
11. ΘΛΑΣΕΙΣ
12. ΝΕΥΡΑΛΓΙΕΣ
13. ΑΓΚΥΛΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΠΟΝΔΥΛΙΤΙΔΑ
14. ΡΕΥΜΑΤΟΕΙΔΗΣ ΑΡΘΡΙΤΙΔΑ
15. ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ

4. ΚΡΟΥΣΤΙΚΟΣ ΥΠΕΡΗΧΟΣ

Η σύγχρονη λύση στον χρόνιο πόνο είναι η θεραπεία με κρουστικό υπέρηχο ESWT ( Extracorporeal Shock Wave Therapy ). Ο κρουστικός υπέρηχος αποτελεί την τελευταία καινοτομία στη θεραπεία οποιασδήποτε τενοντοπάθειας και όχι μόνο.Ο Κρουστικός υπέρηχος ( κρουστικά κύματα ) αποτελεί μια νέα τεχνική προσέγγισης στην θεραπεία χρόνιων μυοσκελετικών παθήσεων ιδιαίτερα εκείνων που δεν ανταποκρίνονται στις κλασσικές θεραπευτικές μεθόδους. Η θεραπεία μέσω κρουστικών κυμάτων παρέχει βελτιωμένη παροχή αίματος στην περιοχή του πόνου και επίσης είναι, ίσως, η μοναδική μέθοδος που με την εφαρμογή της ως μονοθεραπεία ( δηλαδή μόνο με ωστικά κύματα – ESWT ) δίνει τέτοια αποτελέσματα σε μυοσκελετικές παθήσεις. Eφαρμόζεται με απόλυτη επιτυχία σε:Τενοντίτιδα με ή χωρίς Ασβεστοποίηση,  Επικονδυλίτιδα,  Τροχαντηρίτιδα, Άκανθα Πτέρνας, Πελματιαία Απονευρωσίτιδα, Περιοστίτιδα, Μυοπεριτονιακά σύνδρομα, Κυτταρίτιδα, Μεταταρσαλγία , Σύνδρομο κοιλιακών-προσαγωγών.

5. ΗΛΕΚΤΡΟΘΕΡΑΠΕΙΑ

Για αρκετά χρόνια, η ηλεκτροθεραπεία αποτελεί ένα βασικό εργαλείο αντιμετώπισης των περισσότερων περιπτώσεων στη φυσικοθεραπεία. Οι καινοτομίες πάνω στον τομέα αυτό είναι αρκετές, όπως το COMPEX, που επιτυγχάνει την απόλυτη αξιόπιστη λύση.

fysikotherapeia hlektrotherapeia athine 240x300

0/5 (0 Reviews)